Απαραίτητη προϋπόθεση για την επιστροφή προϊόντων είναι να έχετε στην κατοχή σας το σχετικό παραστατικό αγοράς που αποδεικνύει τη συναλλαγή (π.χ, Απόδειξη Λιανικής, Τιμολόγιο Πώλησης/Δελτίο Αποστολής κ.ο.κ), καθώς και να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 2461030814 ή στο info@microkosmospet.gr πριν προχωρήσετε σε επιστροφή του προϊόντος.
Ελαττωματικά Προϊόντα / Λάθος Προϊόντα
Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος απευθυνθείτε άμεσα σε μας καλώντας το 2461030814 για να ενημερωθείτε για τον τρόπο με τον οποίο θα γίνει η αντικατάσταση του προϊόντος. Η Εταιρεία μας θα αντικαταστήσει το προϊόν εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις του νόμου και τηρηθούν οι όροι πολιτικής επιστροφών της Εταιρείας.
Δικαίωμα Υπαναχώρησης
Δικαιούστε να υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση εντός 14 ημερολογιακών ημερών χωρίς να δώσετε οποιαδήποτε εξήγηση.
Η προθεσμία υπαναχώρησης λήγει 14 ημερολογιακές ημέρες από την επομένη της ημέρας που εσείς αποκτήσατε ή ένας τρίτος διάφορος του μεταφορέα και υποδειχθείς από εσάς απέκτησε τη φυσική κατοχή των αγαθών.
Προκειμένου να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης, οφείλετε να ενημερώσετε την εταιρεία μας, που εδρεύει επί της οδού Λεωφόρος Ανδρέα Παπανδρέου 3, Κοζάνη, (email: info@microkosmospet.gr) για την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση με μια ξεκάθαρη δήλωση (π.χ. επιστολή που θα σταλεί με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο). Προς διευκόλυνσή σας, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το παρόν υπόδειγμα εντύπου υπαναχώρησης.
Για να τηρήσετε την προθεσμία υπαναχώρησης, είναι αρκετό να στείλετε τη δήλωσή σας περί άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησής σας πριν λήξει η προθεσμία υπαναχώρησης. Τα προϊόντα που αγοράστηκαν πρέπει να επιστραφούν στην αρχική τους κατάσταση συνοδευόμενα από το σχετικό παραστατικό (απόδειξη – τιμολόγιο) πώλησης.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Σε κάθε περίπτωση προτού προβείτε σε οποιαδήποτε ενέργεια επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικώς στο 2461030814 ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο info@microkosmospet.gr για να σας καθοδηγήσουμε σχετικά με τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε ανάλογα με το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε.
Συνέπειες της υπαναχώρησης
Εάν υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση, θα σας επιστρέψουμε τα χρήματα που λάβαμε από εσάς και αφορούν το κόστος των προϊόντων, των μεταφορικών και άλλων συμπληρωματικών εξόδων που οφείλονται στη δική σας επιλογή να χρησιμοποιηθεί τρόπος παράδοσης ή τρόπος πληρωμής (αντικαταβολή) με πρόσθετα έξοδα, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που θα πληροφορηθούμε την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση. Θα εκτελέσουμε την ανωτέρω επιστροφή χρημάτων χρησιμοποιώντας το ίδιο μέσο πληρωμής που εσείς χρησιμοποιήσατε για την αρχική συναλλαγή, εκτός και αν εσείς έχετε συμφωνήσει ρητώς για κάτι διαφορετικό, σε κάθε περίπτωση, δε θα σας χρεωθούν έξοδα για τέτοια επιστροφή χρημάτων. Στις περιπτώσεις αντικαταβολής πρέπει να μας δηλώσετε τον λογαριασμό στον οποίο θέλετε να γίνει η κατάθεση του ποσού. «Δικαιούμαστε να καθυστερήσουμε την επιστροφή χρημάτων μέχρις ότου λάβουμε πίσω τα αγαθά ή μέχρις ότου εσείς παράσχετε αποδείξεις ότι στείλατε πίσω τα αγαθά, όποιο από τα δύο συμβεί πρώτο.». Εσείς οφείλετε να στείλετε πίσω τα αγαθά ή να τα παραδώσετε σε εμάς, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που μας δηλώσατε ότι υπαναχωρείτε από την παρούσα σύμβαση. Η προθεσμία θεωρείται ότι έχει τηρηθεί εάν στείλετε πίσω τα αγαθά πριν από τη λήξη της περιόδου των 14 ημερών. Εσείς θα επιβαρυνθείτε με την άμεση δαπάνη επιστροφής των αγαθών. Εσείς φέρετε ευθύνη μόνο για οποιαδήποτε μείωση της αξίας των αγαθών προκύψει από χειρισμό που δεν ήταν απαραίτητος για να προσδιορίσετε τη φύση, τα χαρακτηριστικά και τη λειτουργία των αγαθών (Ο χειρισμός και η εξέταση των προϊόντων θα πρέπει να γίνεται με τον τρόπο με τον οποίο θα σας επιτρεπόταν η διενέργεια αυτών σε κάποιο φυσικό κατάστημα).
Διαδικασία & Τρόποι Επιστροφής προϊόντων
Στο φυσικό μας κατάστημα:
Μπορείτε να επισκεφθείτε το κατάστημα μας όπου το προσωπικό μας θα ελέγξει την κατάσταση του προϊόντος και θα σας εξυπηρετήσει άμεσα. Αν επιθυμείτε να πραγματοποιήσετε αντικατάσταση του προϊόντος ή αλλαγή του προϊόντος με κάποιο άλλο, συστήνεται να επικοινωνήσετε προηγουμένως με το κατάστημα μας στο 2461030814, ώστε να επιβεβαιώσετε τη διαθεσιμότητα του νέου προϊόντος.
Αποστολή προϊόντος:
Μπορείτε να μας αποστείλετε το προϊόν ακολουθώντας την εξής διαδικασία:
Αρχικά συσκευάζετε το προϊόντα στο κουτί στο οποίο παραλάβατε την παραγγελία σας και στη συνέχεια αποστέλλετε το δέμα στη διεύθυνση: Λεωφόρος Ανδρέα Παπανδρέου 3, Κοζάνη Τ.Κ. 50132.
Για περαιτέρω απορίες και καθοδήγηση σχετικά με την αποστολή του προϊόντος μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας στο τηλ. 2461030814.
Ακυρώσεις παραγγελιών
1. Εφόσον καταχωρήσετε την παραγγελία σας στον ιστοχώρο μας ή πραγματοποιήσετε τηλεφωνικά την παραγγελία σας, είναι δυνατή η ακύρωσή της α) με μεταγενέστερο της παραγγελίας e-mail στο info@microkosmospet.gr, εφόσον αυτό αποσταλεί και ληφθεί από το microkosmospet.gr β) με ενημέρωση στο τηλέφωνο: 2461030814.
* Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, να γνωρίζετε τον αριθμό της παραγγελίας σας.
Παρατηρήσεις
Το microkosmospet.gr διατηρεί το δικαίωμα να καταργήσει ή να τροποποιήσει νομίμως την πολιτική επιστροφών του, δημοσιεύοντας τους σχετικούς νέους όρους και προϋποθέσεις στον ιστοχώρο του.
Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων επιστροφών από τον καταναλωτή, το microkosmospet.gr, διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την αποδοχή επιστροφής προϊόντος, λόγω κατάχρησης του δικαιώματος υπαναχώρησης ή αντικατάστασης των προϊόντων μας, ακόμα και αν πληρούνται οι ανωτέρω όροι και προϋποθέσεις (αρθρ. 281 ΑΚ).
Εφόσον δεν τηρηθεί η νόμιμη ως άνω διαδικασία ή δεν πληρούνται οι νόμιμες προϋποθέσεις για να γίνει δεκτή η επιστροφή προϊόντος, τότε αυτό θα επιστρέφεται στον καταναλωτή, ο οποίος θα επιβαρύνεται με τα έξοδα συσκευασίας και αποστολής.
Προκειμένου να πραγματοποιήσετε μία επιστροφή, λάβετε υπόψη σας τα παρακάτω:
Σε περίπτωση που το προϊόν συνοδεύεται από δώρο, αυτό πρέπει να επιστραφεί μαζί με το προϊόν.
Η συσκευασία της αποστολής πρέπει να είναι ασφαλής, ώστε να προληφθούν τυχόν φθορές κατά τη μεταφορά.
Η εταιρεία μας δε φέρει την ευθύνη σε περίπτωση απώλειας ή καταστροφής του προϊόντος κατά τη μεταφορά της επιστροφής.
Τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη (εφόσον η αιτία δεν είναι δικό μας λάθος).
Το ποσό επιστροφής αφορά το συνολικό κόστος της εκάστοτε παραγγελίας μείον τα έξοδα αποστολής (αυτό αφορά είτε παραγγελίες με αντικαταβολή, είτε πληρωμένες ανεξαρτήτου κόστους).